Firmy dobře vědí, že dnes žijeme ve virtuálním světě prakticky stejně, jako v tom reálném. A není divu, koneckonců internet nám nabízí mnoho věcí, o které bychom byli jinak ochuzeni. Můžeme například nakupovat v zahraničí, aniž bychom museli vstát z gauče, sledovat filmy či seriály kdykoliv chceme, a mnoho dalších věcí.
Nelze se divit, že se rozhodly tohoto trendu využít ve svůj prospěch. A jedním ze způsobů, jak toho dosáhnout, je optimalizace jejich webové stránky pro vyhledávače. Tato metoda, známá také pod svou anglickou zkratkou SEO, má za cíl zvýšit návštěvnost daného webu.
Ovšem zvýšení návštěvnosti k úspěchu nestačí. To vědí i firmy, které tyto služby poskytují. Proto také jsou jejich webové stránky, jako například https://www.seoconsult.cz/ppc-reklama-google nebo https://www.seoconsult.cz/ppc-reklama-jak-na, upraveny tak, aby návštěvníka lákaly ke koupi jejich služeb. Jak toho ale dosáhnout?
Tím hlavním, co je třeba dodržet, je přehlednost a jednoduchost. Nic zákazníka neodradí snadněji, než když se bude muset složitě proklikávat, aby se dostal například k ceníku či k jiné informaci, kterou zrovna potřebuje. Vše musí být jasné a přehledné a musíme mít na paměti, že náš zákazník nemusí být v práci s počítačem zrovna kovaný. Je tedy nutné, aby se zde dokázal orientovat i takový člověk, který počítačům příliš nerozumí.
Dále je to design samotný. Ten by měl odpovídat nabízenému produktu. Neměl by být příliš výrazný, ale měl by zaujmout. Zároveň nesmí představovat překážku ve čtení textu. Proto je třeba zvolit barevné schéma velmi opatrně.
Důležité také je, aby veškeré informace, které na oné stránce jsou, byly aktuální. Mělo by být také vidět, že je daný web pravidelně aktualizován, a hned na úvodní stránce by měly být nejnovější zprávy, které by si měl potenciální zákazník přečíst hned.
Jak je vidět, je toho hodně, na co je potřeba při designu webu myslet. Avšak věřte, že se to nakonec rozhodně vyplatí.